polar.com

Lühike mälu: “Blockchain” mullitab veel rohkem kui “dot-com”

Lorenzo Cafaro/Pexels

Ettevõtete arv, mis on lisanud enda nimesse sõna “blockchain” või on teatanud oma keskendumisest blockchain tehnoloogiale, kasvab uuel aastal suure hooga, viitab CNBC oma lehel Autonomous Resarch’i ennustusele.

Antud hinnang baseerub võrdlusele “dot-com” mulliga, mis tekitas sarnase hulluse, kui üheksakümnendate aastate lõpus üritasid paljud ettevõtted ratsutada interneti edulainel.

Üheks selle nähtuse ilmekaimaks näiteks võib kujuneda jääteed tootva ettevõte otsus krüptorahahullusest kasu lõikamiseks lisada oma ärinimele lihtsalt sõna “blockchain”. Uuringufirma arvates on see trend alles oma alguses.

Autonomous Resarch usub, et lähitulevikus muudavad oma ärinime sadakond ettevõtet ning need järeldused põhinevad paljuski 2002. aastal läbi viidud akadeemilisele uuringule, mis keskendus just “dot-com” mulli ajal aset leidnud “nimemängule”.

Alates 1998. aastast tegi nimemuutuste arv läbi massilise tõusu, kuid “dot-com” mulli lõhkedes see trend arusaadavatel põhjustel rauges ja püsima jäid vaid tõsist äriplaani omanud internetiettevõtted.

Tasub mainida, et kui 1999. aastal moodustas internetifirmade väärtuse kasv 118%, siis 2017. aastal kasvatasid blockchain tehnoloogia peal ligu lasknud ettevõtted oma väärtust lausa 265%.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga