Apranga tegi lõppenud aasta jõulukuul ettevõtte müügitulude kõigi aegade rekordi

Vilniuse börsil noteeritud rõivamüüja Apranga Group (APG1L) teatas kolmapäeval börsiteate vahendusel, et 2018. aasta detsember oli ettevõtte jaoks jaemüügituludelt läbi aegade rekordkuu.

Jaemüügitulud koos käibemaksuga olid Aprangal lõppenud aasta detsembris 23,0 miljonit eurot ehk 5% rohkem kui aasta tagasi samal perioodil, seisab börsiteates.

Kogu 2018. aasta neljanda kvartali müügitulu oli Aprangal 65,1 miljonit eurot ehk 2,5% rohkem kui 2017. aasta samal perioodil. Kasvu vedas Leedu, kus neljanda kvartali müügitulu suurenes aastatagusega võrreldes 4,9%, Lätis ja Eestis müügitulu vähenes, vastavalt 1,1% ja 1,0%.

Kogu aasta auditeerimata müügitulu arvutas Apranga kokku 226,6 miljonit eurot ning see kerkis 2017. aastaga võrreldes 1,7%. Leedus müüdi kaupu 133,8 miljoni euro eest (kasv 2,4%), Lätis 52,7 miljoni euro eest (kahanemine 0,3%) ja Eestis 40,2 miljoni euro väärtuses (kas 2,0%).

2018. aastal avas Apranga Group 8 uut poodi ning sulges samuti 8 poodi. Rekonstrueeriti 6 kauplust. Hetkel on grupi halduses 182 poodi kogupinnaga 82 600 ruutmeetrit. Müügipind vähenes möödunud aastal 2,0%.

Apranga Group on endale võtnud eesmärgiks 2019. aastal teha käivet 242,6 miljonit euort ehk 7% rohkem kui suudeti 2018. aastal. Uuel aastal on plaanis uuendada või avada 35-40 kauplust ning investeeringuteks on ette nähtud 12-15 miljonit eurot.

Vaatamata headele müügitulemustele tegi Apranga aktsia 2018. aasta jooksul läbi peaaegu 37-protsendilise languse. Tipphetkel maksis firma väärtpaber 2,64 eurot ning madalhetkel 1,57 eurot. Kui Apranga turuväärtus 2017. aasta viimasel päeval oli peaaegu 140 miljonit eurot, siis 2018. aasta lõpus 88,5 miljonit eurot. Käivet tehti Apranga aktsiatega kogu aasta jooksul 8,31 miljonit eurot.

Graafik: Nasdaq Baltic

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga