fbpx
Close

PRFoodsi tooraine hinnalangus suurendas müüki ja käivet

Avatar

Foto: Siim Semiskar

AS-i PRFoods 2019. aasta kolmanda kvartali auditeerimata esialgne konsolideeritud käive oli 19,32 miljonit eurot.

2019.aasta 3.kvartalit iseloomustas üldine kalatoodete tooraine hindade langus, millest tulenevalt langesid nii kala- ja kalafilee kui suitsutatud toodete hinnad. Vaatamata PRFoodsi põhitoodete umbes 5%-lisele hinnalangusele, suutsime muude kalatoodete müügi osakaalu tõsta ning kogukäibe hoida eelmise aastaga pea samal tasemel. Muude kalatoodete käive suurenes 1,01 miljonit eurot võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, samal ajal kuum- ja külmsuitsutatud toodete ning kala ja kalafilee toodete käive vähenes vastavalt 0,54 miljonit eurot ja 0,48 miljonit eurot.

Grupi müügikäibe struktuuris on toimunud muutused nii toote- kui kliendigruppide lõikes võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Muude kalatoodete osakaal suurenes 5,30 protsendipunkti. Kala ja kalafilee tooterühma osakaal kogukäibest vähenes 2,33 protsendipunkti ning kuum- ja külmsuitsutatud toodete osakaal 2,64 protsendipunkti.

HoReCa ja hulgimüügi käibe osakaalud suurenesid vastavalt 3,54 protsendipunkti ja 0,55 protsendipunkti ning jaekettide käibe osakaal kogukäibest vähenes 4,76 protsendipunkti.

Kolme suurema sihtturu käive 2019. aasta kolmandas kvartalis kokku oli 17,32 miljonit eurot ja see moodustas 89,68% kogukäibest võrrelduna 17,77 miljoni euroga 2018. aasta kolmandas kvartalis, mil kolme suurema sihtturu käive moodustas 91,64% kogukäibest. Muude riikide osakaal käibest suurenes 1,96 protsendipunkti.

Muudest riikidest olid suurima käibega Läti, Prantsusmaa, Belgia ja Kreeka.

Vaata andmeid SIIT.

scroll to top