Apranga müügitulu kasvas, kuid kasum sai korraliku hoobi

Siim Semiskar

Leedu rõivamüüja Apranga Group (APG1L) avaldas teisipäevase börsipäeva lõpus oma tänavuse aasta kolmanda kvartali ja kogu 2018. aasta üheksa kuu majandustulemused.

Apranga müügitulu oli kolmandas kvartalis 49,8 miljoni eurot ehk mulluse aasta sama perioodiga võrreldes 1% suurem. Kolmandas kvartalis kasvas müügitulu üksnes Leedus (+2,5%), kuid kahanes nii Eestis kui ka Lätis (vastavalt -2,1% ning -2,7%). Ettevõtte teatel mõjutas üheksa kuu tulemusi esimeses kvartalis valitsenud ebatavaliselt külm ilm ning kolmanda kvartali liiga soe ilm, mis pärssis hooajaliste kaupade müüki.

Aasta esimese üheksa kuu müügitulu on ettevõttel olnud 133 miljonit eurot (mullu samal perioodil oli 130 miljonit).

Kasuminumber aga langes võrreldava perioodiga oluliselt, kuna 2017. aasta kolmandas kvartalis paisutas kasuminumbrit ühekordne tulu kinnisvaramüügist. Kogukasumiks tuli Aprangal tänavu kolmandas kvartalis 2,135 miljonit eurot, kui aasta tagasi oli see number tänu erakordsetele tuludele 6,25 miljonit. Üheksa kuu kasuminumbrid on tänavu olnud 4,28 miljonit eurot (mullu 10,5 miljonit).

Apranga börsiteates avaldatud maksueelse kasumi näitel selgub, et isegi kinnisvaramüügist saadud ühekordse tulu väljajätmisel on tänavune aasta sujunud ettevõtte jaoks tagasihoidlikumalt – maksueelse kasumi langus kolmandas kvartalis oli 32% ning üheksa kuu numbrites 41,6%.

Apranga börsiteate ja majandusaruandega saab tutvuda SIIN.

Apranga Groupi (APG1L) sulgus teisipäeval hinnatasemel 1,92 eurot. Viimase aastaga on väärtpaber kaotanud oma hinnast 26,44%.

Graafik: Nasdaq Baltic

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga