Töö kasvab üle pea? Virtuaalassistent aitab!

-Jane Salu | Foto: HammerHub

Virutaalassistendi teenus kogub Eestis aina enam populaarust, kuna see võimaldab säästa ettevõttel nii raha kui aega, sest virutaalassistent aitab oma kliente just siis kui nad seda vajavad. Näiteks pakub virtuaalassistent kõiki klassikalisi sekretäritöö teenuseid, sealhulgas töötamine erinevate dokumentidega nende loomisest kuni arhiveerimiseni. Soovikorral protokollib ta ka koosolekuid, tellib lähetuseks reisidokumente, teeb ettekandeid ja esitlusi või koostab aruandeid. Lisaks korraldab ta ka erinevaid üritusi, ostab ärikingitusi, aitab infootsingu töödes, aitab ja/või osaleb värbamisprotsessides ning aitab turundusalastes tegevustes.

Virtuaalassistentide kliendid on väga erineva tausta ja vajadustega. Näiteks on neid, kelle jaoks on õige info leidmine internetist liiga keeruline või ajamahukas kui ka neid, kes küll armastavad oma kliente tohutult, kuid lihtsalt ei naudi e-kirjadele vastamist või suhtlemist sotisaalmeedia kaudu. Samas puutuvad virtuaalassistendid oma töös kokku ka ettevõtjatega, kes hea meelega turundavad kõike oma organisatsiooniga seotut ise, kuid kaotavad sära silmist, kui peavad tegelema arvehalduse, lepingute koostamise või dokumentide arhiveerimisega. Sage juhus on ka see, kui kliendid on lausa tuhandeid mõtteid sellest, kuidas oma äri arendada ning ta teab täpselt, kuidas oma eesmärke saavutada, kuid selleks peab ta lihtsalt mõned oma ülesanded ära delegeerima.

HammerHub kontorihotelli virtuaalassistent Jane Salu on pidanud oma töökarjääri jooksul mitmeid erinevaid ameteid nagu tiimi juhtimine, bürootöö, projektijuhtimine, müügi ja reklaami korraldus. Selle viieteistkümne aasta pikkuse töökarjääri sisse on mahtunud mitmeid rolle ja ettevõtteid ka erinevates rahvusvahelistes ärisektorites. Korralikust kogemustepagasist hoolimata on ta juba alates 2016. aastast on ta pakkunud Eestis virtuaalassistendi teenust.

“Ma soovin, et juhid oskaks ja tahaks rohkem delegeerida ja et juhtide seas oleks vähem läbipõlemist ja ületöötamist,” põhjendab Jane asjaolu, miks ta selle aina populaarsust koguva teenusega väikeettevõtjaid aitab. Samuti teab Jane palju väikeettevõtjaid, kes otseselt ülekoormuse all ei vaevle, kuid neile lihtsalt ei meeldi rutiinsed arvutitööd. “Need ettevõtjad teevad suurima hea meele ja kirega oma põhitööd, kuid ülejäänud administratiivse iseloomuga tööd nad hea meelega delegeeriks edasi,” räägib virtuaalassistent oma kogemustele tuginedes.

Kui tunned, et ka Sinu ettevõte edukaks toimimiseks virtuaalassistendi abi, siis võta HammerHub kontorihotelliga ühendust ning Jane teeb Sulle oma pakkumise. Lisainfo virtuaalassistendi teenuse kohta SIIT.

*Tegemist on Manta Maja poolt toetatud postitusega.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga