fbpx
Close

UpSteami juht Martin Kristerson: meeleheitlik äriidee otsimine ei vii kuhugi

Avatar

-Martin Kristerson | Foto: Rahajutud.ee

Podcastis “Edu Valem” käis viimatises osas üle pika aja taas külaline, kui rääkisime autopesu täiesti uuele tasemele viinud idufirma UpSteami tegevjuhi Martin Kristersoniga. Nagu saate nimigi ütleb, siis püüdsime ühe eduka start-up’i käimatõmbaja abil jõuda edu valemini ja me ei pidanud pettuma.

Ühe suurepärase mõtte tõi Kristerson välja enda elust, kui ta USA-s raamatuid müües juhuslikult nägi, kuidas kliendile tuldi koju autot pesema. Sealt jäi pähe idee, millest hiljem oluliselt täiendades ja parandades kasvaski välja ambitsioonikas idufirma UpSteam.

“Kui sa meeleheitlikult otsid mingit äriideed, siis on väga raske kuskile jõuda. Ei tasu äriideede suhtes olla liiga kriitiline. Väga tihti on levinud arusaam, et ma leian ideaalse äri, mida mitte keegi maailmas pole veel välja mõelnud. Good luck with that (palju õnne sellega! – toim.)! 99,99% asjadest on juba tehtud,” sõnas Kristerson.

“Küll, mis mina tegin teadlikult, ma avasin oma peas selle ukse, mis laseb ideid sisse. Ma ei otsinud neid, aga jälgisin oma ümbruskonda ja küsisin endalt küsimusi, kui see asi teeb seda, siis mis probleemi ta lahendab,” vihjas Kristerson ka UpSteami idee algushetkele, millest podcastis ka täpsemalt juttu tuli.

Tema sõnul sünnivad paljud head ettevõtted just sellest mõttest, et võtta mingi hea ja toimiv asi ning teha seda veel paremaks. “Kui sa üritad mingit hullu kosmoseraketi ideed luua, siis sa jäädki igavesti otsima. Lõpuks oled 50-aastane ja räägid lastele, kuidas mul ikka oli ideid ja see mees telekas võttis minu idee ära.”

Kuula “Edu Valemi” 13. osa:

scroll to top