Tallinna börsil viimastel aastatel kiratsenud Baltika Group (BLT1T) üritab taas oma äridele hoogu juurde anda, kui sel nädalal anti börsiteate abil info, et Baltika nõukogu kiitis heaks ettevõtte lähiaastate tegevusplaani ning uue katusbrändi turule toomise.
21. augustil kinnitas AS-i Baltika nõukogu ettevõtte täpsustatud tegevusplaani “Strateegia 2022” elluviimiseks. Plaan koosneb 16-st projektist, millest olulisemad keskenduvad kolmele valdkonnale – rahvusvahelistumine, digitaliseerimine ja kliendikesksus, lisaks on kavas turule tuua uus katusbränd, seisis börsiteates.
Täna haldab Baltika vertikaalset ärimudelit disainist müügivõrguni. Edaspidi kavatsetakse keskenduda väärtusahela osadele, mis otseselt mõjutavad kliendikogemust. Seejuures jätkatakse oma senise tugevuse – kodumaise tootmisega, mis on Baltika ja tema klientide jaoks osa ettevõtte kvaliteedimärgist.
Kvaliteetsema kliendikogemuse pakkumise oluline osa on katusbränd Vérenni turule toomine. Uus katusbränd seob erinevad moekollektsioonid ühtseks tervikuks, kujundab ümber lojaalsusprogrammi, reklaamikeele ning tõstab suuremasse fookusesse sotsiaalse vastutuse valdkonna. Ühtlasi pööratakse veelgi suuremat tähelepanu traditsioonilise jaekontseptsiooni sidumisele e-kaubandusega.
Just see Vérenni nimi tõmbas kogu LHV foorumi Baltika teema kihama, kui hakata omalt poolt pakkuma ka kõrvalbrändidele vaimukaid nimesid nagu Herné või Tatary ehk siis samuti lähedal asuvate tänavate välismaapäraseid mugandusi.
Üldiselt oli sõna võtnud aktsionäride arvamus, et kui tegemist pole naljaga, siis on Baltika taas suutnud korralikult ämbreid kolistada. Osadele aktsionäridele tundus juhtkonna sõnum aga sobivat, kui aktsia kerkis päevaga üle viie protsendi.
BLT1T aktsia on viimase aastaga langenud peaaegu 25% ning neljapäevane sulgemishind ühe aktsia kohta oli 0,22 eurot.
Esimene uue kontseptsiooniga Vérenni esinduspood avatakse selle aasta sügisel Tallinna kaubanduskeskuses T1 ehk siis Baltika investorid ja muidu huvilised saavad ettevõtte suunamuutust oma silmaga vaatama minna.