fbpx
Close

“Kinnisvarajutud” #147 | Haldusvõlur Kaarel Koger – mees, kes saab päevas rohkem telefonikõnesid kui Algis Liblik

Avatar

-Podcasti "Kinnisvarajutud" salvestus OÜ Majavara Haldus haldusjuhi Kaarel Kogeriga | Foto: "Kinnisvarajutud"

Podcast “Kinnisvarajutud” võtab luubi alla Eesti kinnisvaraturu ning üritab erinevad teemad sügavuti lahti võtta. Eesmärk on rääkida kinnisvarast kui varaklassist (väike)investori vaatenurgast ning olla valdkonnast huvitatutele abimeheks ja meelelahutuseks.

Saatejuhid on mikroinvestor ja kinnisvarahuviline Siim Semiskar ja kinnisvaramaakler ning 1Estate Kinnisvara juhatuse liige Algis Liblik.

Kuulajad saavad kaasa rääkida, küsimusi küsida või saate kohta tagasisidet anda Facebooki grupis Kinnisvarajutud. Jälgi meid ka Instagramis: www.instagram.com/kinnisvarajutud/

Toeta meie tegemisi Patreonis ja saa ligipääs boonusepisoodidele ja muule lisamaterjalile: https://www.patreon.com/kinnisvarajutud

OSA #147

“Kinnisvarajutud” podcasti 147. osas võtame taas ette ühe väga põneva, teravaid emotsioone ja pikki vaidlusi tekitava teema, kui meil on külas OÜ Majavara Haldus haldusjuht Kaarel Koger ehk mees, kellele esmakordselt saate ajaloos tehti salvestuse jooksul rohkem vastamata kõnesid kui Algisele (Mõelge korra! See on karm!). Pikki aastaid kortermajade haldusvaldkonnas tegelenud Kaarel aitab meile arusaadavalt ja mõnusa huumoriga vürtsitatult selgeks teha, mida ühe kortermaja haldamine tähendab.

Paljudel meie kuulajatel on kindlasti kortereid omades haldusfirmadega olnud omad kokkupuuted ning on nii positiivseid kui negatiivseid kogemusi. Räägimegi Kaarliga selle töö põhiolemusest, erinevatest korteriühistutest ja nendes elavatest n-ö karvastest ja sulelistest fruktidest, suurimatest konfliktikohtadest ja peamistest kasudest, mida korteriühistud haldurit palgates saavad ning kõigest muust, mida me saatejuhtidena vähegi küsida mõistame.

Kaarel avaldab ülimalt ausalt, et valdkond, kus ta tegutseb, põletab inimesed läbi kiiremini, kui nad oodata oskavad ning temagi tervisele on omajagu tihti väga närviliseks kiskuv töö jätnud oma jälje. Vaatamata sellele on Kaarel haldusteenuse valdkonnast rääkimas mõnusa optimismiga ning meie omalt poolt saime pakkuda vabanduse, et Kaarel ei pidanud poolteist tundi ühtegi telefonikõnet vastu võtma.

scroll to top