Teadupärast on bränd see, mis sinu kohta siis räägitakse, kui sa ise ruumist lahkunud oled. Hiljuti nägin selle kujunemist vahetult pealt, kui elukaaslasega külalisi võõrustasime ning üks neist juhuslikult magamistuppa eksis. Uudishimuliku hobiantropoloogina ei suutnud ta kiusatusele vastu panna ning otsustas öökapilektüüri järgi mõistatada, kes kummal pool magab.
Ühel kapil vedeles Daniel Kahnemani „Thinking, Fast and Slow“. Sõbrale avaldas see muljet ning ta heitis pilgu ka teisele poole. Seal lebas Yuval Noah Harari „Homo Deus: A Brief History of Tomorrow“. Selle peale kepsutas külaline vaimustusega tagasi elutuppa pajatama, kuidas meie õhtuseks lugemisvaraks on võrdväärselt tähendusrikkad 21. sajandi parimad populaarteadusikud teosed.
Tulles maa peale tagasi, oleme neid raamatuid vahelduva eduga lugenud juba kuid ning enamasti lõppeb see intellektuaalne stimulatsioon lobotomiseeritud ilmsel sotsiaalmeediat kedrates. Kuid sellel ajal meil magamistoas külalisi pole ning loodud muljet see enam ei mõjuta.
Loe edasi SIIT.