Sammhaaval | Kas ja kuidas inimesi kampaaniakorras rahatargaks õhutada

Pixabay/Pexels

Sattusime paar postitust tagasi Varataskuga kommentaarides arutama, kas igal inimesel ikka on võimalik oma majanduslikku seisu parandada. Ehkki üksikisiku tasandil on tõesti igaühel potentsiaali oma olukorda muuta, puuduvad meil siiani oskused ühiskondlikul tasandil suurele hulgale inimestele sisemist motivatsioonisüsti anda.

Eesti kohta on ju uuringutest selgunud, et inimeste teoreetilised rahateadmised on üllatavalt head, aga teadmiste ellurakendamises oleme hämmastavalt kehvad. See näitab, et pelk teadlikkuse tõstmine pole muutuste toomiseks piisav.

Uurisin nüüd koolitöö jaoks sotsiaalkampaaniate tõhusust ning lugesin muuhulgas ühest uuringust, kus üritati inimesi kampaaniaga rohkem säästma motiveerida. Kodumailt mulle selliseid algatusi väga ei meenugi. Kammisin praegu ka Kuldmuna finalistid läbi ning meeldejäävaimad sotsiaalkampaaniad on aastast aastasse puudutanud pigem tervise, tule-, vee- või liiklusohutuse, helkurikandmise jmt valdkondi.

Loe edasi SIIT.

Mis on Sammhaaval?

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga