Kõige mõjusam on rahatarkust õpetada just noortele, sest seda väiksema tõenäosusega tehakse halbu rahalisi otsuseid, mille muutmiseks tuleb hiljem kurja vaeva näha, usub Ida-Virumaal asuva Sinimäe Põhikooli matemaatika- ja rahatarkuse õpetaja Georgina Ristoja. Millal ta ise rahatarkuseni jõudis ja mida annaks rahatarkuse vallas Eestis kindlasti veel arendada?
Te olete aidanud välja töötada süsteemset rahatarkuseõppe loogikat Sindi Gümnaasiumis ning teete nüüd sarnast tööd Sinimäe Põhikoolis matemaatika ja rahatarkuse õpetajana. Lisaks olete osaline FinanceEstonia projektis, mille eesmärk on aidata Ida-Viru koole rahatarkusest rohkem teada saama. Miks olete oma südameasjaks võtnud just rahatarkuse?
Olen võtnud rahatarkuse jagamise enda südameasjaks, sest jõudsin ise selleni liiga hilja. Olin 21-aastane, kui hakkasin mõtlema raha planeerimise, säästmise ja investeerimise peale. Jah, see ei ole küll lootusetult hilja, aga tunnen, et need teadmised oleksid võinud mul olla juba tunduvalt varem. Ma oleksin võinud need saada juba koolist. See on põhjus, miks rahatarkust just koolinoortele õpetan – et nemad saaksid need teadmised palju varem kui mina.
Loe edasi SIIT.