Tõe kriteeriumiks on praktika. Juba vanad eestlased teadsid seda. Nagu mu eelmisest postitusest ehk mäletate, siis jäi mul seoses Pensionikeskuse ja Revoluti teemaga päris palju küsimusi õhku. Ning siinkohal oleks paslik järgnevat juttu alustada vabandusega. Mina eksisin ja olin oma kättesaadud info põhjal teinud valed järeldused.
Aga kõigest nüüd järgemööda. Kuna kogu see teema jäi minu jaoks kripeldama, siis otsustasin asju edasi torkida. Nii Revoluti poolelt, Pensionikeskusega suheldes kui ka eelmises postituses mainitud noormehe abil reaalselt asja läbi proovides. Alustuseks saigi Pensionikeskusele kiri saadetud, et mis värk nende teada ikkagi on Revolut Bank ja Revolut Payments kontodega. Juurde sai lisatud ka väljavõtteid suhtlusest Revoluti klienditeenindusega.
Loe edasi SIIT.