Noorte ja väikeste firmade alternatiivbörsil Funderbeamis* kaasab raha ootamatult populaarne UpSteam – eestlaste loodud mobiilne aurupesu autodele. Ettevõte on käinud Ajujahis (2018 TOP 3 idee) ja loodab nüüd heade investorite peale, et uut auru oma tegemistele juurde saada.
Kui rääkida skaleeritavast ärist, siis esimese asjana tuleb meil pähe mõni Twitteri, Facebooki või Snapchati laadne digitaliseeritud toode, kus ettevõtte valuatsioonile annab faktilise toetuse uute kasutajate lisandumine. Sisuliselt vaadatakse sellisel juhul teenimispotentsiaali, sest igale kasutajale saab määrata hinnangu tema keskmise kliendiväärtuse kohta. Kuidas aga määrata valuatsiooni “tellise ja mördi” ettevõttele, nagu UpSteam seda täna on?
Loe edasi SIIT.