fbpx
Close

MinuRaha | Mida jälgida finantsteenuse reklaami puhul

Avatar

Foto: Pixabay

Finantsteenuste reklaam ei tohi eksitada ega õhutada läbimõtlematult finantsteenuseid tarbima, mistõttu on sellisele reklaamile seatud kohustusliku teabe nõuded ja terve rida piiranguid. Toome siinkohal välja olulisema, mida peab ja mida ei tohi finantsteenuse reklaam sisaldada.

Igasugune reklaam peab olema tavalise tähelepanu korral selgelt eristatav muust teabest ning selle sisu, kujundus ja esitlusviis peavad tagama arusaamise, et tegemist on reklaamiga.

Kõik finantsteenuste reklaamid peavad sisaldama kohustuslikku teavet, mis võib olenevalt teenuse liigist ja laadist pisut erineda – näiteks erineb tarbijakrediidi ja muude laenude reklaamide puhul kohustusliku teabe hulk. Kohustuslik teave peab aga alati olema esitatud selgelt üleskutsuvas vormis ehk sisaldama üleskutset tutvuda finantsteenuse tingimustega ning vajadusel konsulteerida asjatundjaga. Üleskutse sõnastus võib olla erinev, kuid see peab täitma üleskutse eesmärki.

Loe edasi SIIT.

Mis on MinuRaha?

scroll to top