Tallinna börsil noteeritud Baltika (BLT1T) teatas neljapäeval oma kolmanda kvartali finantsnumbrid, millest selgub, et vahepeal suurest suunamuutusest brändimises teatanud firma jätkab endiselt tegutsemist korraliku kahjumiga.
“Baltika Grupp lõpetas kolmanda kvartali 814 tuhande euro suuruse kahjumiga. Eelmise aasta võrreldava perioodi kahjum oli 471 tuhat eurot. Grupi müügitulu vähenes kolmandas kvartalis 8% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ja oli 11 026 tuhat eurot. Suurima osakaaluga müügisegment, jaemüük, oli 9 404 tuhat eurot jäädes eelmise aasta sama perioodi tasemele. Grupi kolmanda kvartali müügi languse põhjuseks oli hulgi- ja frantsiisimüügi vähenemine ligi miljoni euro võrra,” kirjutati börsiteates.
“Selle aasta kolmanda kvartali jaemüüke iseloomustas kergemate toodete, nagu näiteks kleidid, pluusid, seelikud, müügi oluline kasv võrreldes eelnevate aastatega. Samal ajal moodustasid sügishooajale muidu omased üleriided ja kudumid tavapäratult väikese müügimahu. Üldise moe trendi muutuse tõttu on vähenenud ka formaalsete riiete müük. Sügis-talviste riiete müügi edasilükkumine tõigi kaasa kolmanda kvartali jaemüügi mahu jäämise eelmise aasta tasemele.”
Täpsemalt saab Baltika kvartaliaruandega tutvuda SIIN.
Investoritele see uudis muidugi ei meeldinud ning Baltika aktsia hind vajus kauplemispäeva lõpuks alla 20-sendi piiri. Langust eelmise sulgemishinnaga kogunes 9,41% ning päevaseks lõpphinnaks jäi 0,183 eurot.