Bismark on öelnud, et kodanikud magavad rahulikumalt, kui nad ei tea, millest tehakse vorsti või rahvuslikku poliitikat. Mõned fondivalitsejad arvavad sama pensionifondide kohta. Minu arvates võiks ikka ausalt öelda, mis on fondi sees. Paraku tuleb siis välja, et erineva nime all pakutakse sageli täpselt sama toodet.
Kui mõned mu sõbrad 1990ndatel ülikoolist otse Procter & Gamble müügiesindajateks tööle läksid, said nad kogemuse selle eduka Ameerika ettevõtte „pika müügileti strateegia” rakendamisest. Mida pikem on rida kaupluses sinu ettevõtte erinevate logodega toodetest, seda suurem tõenäosus, et tarbija mõnda neist ostab. Nii oli sõpradel portfellis kümme erineva kujundusega sisuliselt sama pesupulbri pakki, paarkümmend erinevas tuubis hambapastat ja muud kaupa. (1)
Loe edasi SIIT.









