Paar aastat on Põhja-Ameerika äri olnud Nike’i (NKE) jaoks villiks jalatallal, võimaldades Adidasel selle aja jooksul krabada turuosa. 22. märtsil avalikustatud kolmanda kvartali tulemutest võis üle pika aja näha aga märke, mis näitasid, et Nike sammub vastu kiirema kasvuga ja kasumlikumale perioodile.
Esimese hooga numbritele peale vaadates ei olnudki Nike’i kolmanda kvartali tulemustes midagi silmapaistvat, kui kolme kuu müük kasvas aastaga valuutade liikumisi arvestamata 3% 8,98 miljardi dollarini (oodati 8,85 mld USD), kogukäibest ligi 40% moodustava USA müügi langus kiirenes teise kvartali -5% pealt -6%le, brutokasumi marginaal kahanes aastaga 70 baaspunkti võrra 43,8%le ning kolme kuu peale teeniti aktsia kohta kasumit 0,68 dollarit ehk sama palju nagu aasta varem.
Kuid USA kõrval toimisid ülejäänud kolm geograafilist piirkonda (EMEA, Hiina ja Ladina-Ameerika koos Vaikse ookeani lääneosa riikidega) väga hästi ning juhtkond lisas kommentaariks, et kvartali lõpus nägid nad trendide ümberpöördumist viimaks ka Ühendriikides. Ettepoole vaadates usuti, et Põhja-Ameerika müügitulu peaks neljandas kvartalis jääma aastases võrdluses muutumatuks ning näitama kasvu 2019. fiskaalaasta esimeses pooles, kuna võrdlusbaas muutub lihtsamaks ning mitmed strateegilised otsused hakkavad vilja kandma.
Loe edasi SIIT.