On veebruari kuu viimane päev. Kodukontori akna taga näitab termomeeter ca -7 kraadi külma. Olenemata sellest, et planeerisin vaikset veebruari kuud, on hetkel esimene nädal üle pika aja kus peale esmaspäevaõhtuse vestlus-meditatsiooniõhtu ei toimu ühtegi töist kohtumist/koolitust. Võtan natuke rahulikumalt. Pööran rohkem tähelepanu iseendale – lõunased trennid, juuksur, lihtsalt olemine … kõik on täpselt nii nagu unistasin ? Kuid sõltumata kohtumistevabast nädalast, olen isiklike tegevuste kõrvalt tegelenud toodete/teenuste arendusega. See on ääretult huvitav väljakutse nii mu enda isiklikus kui ka ettevõtte arengus. Miks?
Kuidas jõuda tulemuseni?
Alustava ettevõtja jaoks, kes alles otsib turul enda kohta ja ehitab kliendibaasi, tähendab iga puhkehetk riski, et soovitud eesmärkideni ei jõuta või siis tuleb arvestada tõsiasjaga, et peale mõningast puhkust on vajalik teha tegemata asju topelt koormusega. See on ettevõtjaks olemise üks oluline varjupool. Eriti just nendele ettevõtjatele kellel on ambitsioon kasvamiseks. Ja see on minul olemas. Ma olen eesmärkide usku ehk usun sellesse kui fookus on paigas, siis hakkab tekkima teadlikkus võimaluste nägemiseks ja valikute tegemiseks.
Loe edasi SIIT.